Valutor:

Frakt & Retur

Läs följande villkor noga innan du gör din beställning. Vårt serviceteam kommer att ge service efter försäljningen i enlighet med dessa villkor när transaktionen är godkänd.

Frakt

Vi använder oss av International Express service för alla internationella leveranser. Beställningar är i allmänhet skickas inom 1-2 bankdagar från orderdatum , kommer vårt serviceteam ger ett spårningsnummer för spårning på nätet direkt efter det att varorna skickas. Vanligtvis kommer vi sänder objekt genom USPS.EMS, som behöver 5-7 arbetsdagar.

Spårning

Vårt serviceteam kommer att skicka kunden spårning nej. Tillsammans med den plats där de kan spåra sin beställning efter att beställningen har skickats. Vi rekommenderar vänligen köparen att kontrollera sin e-post eller leveransstatus av sin beställning från gång till gång, och kontakta sin lokala postkontor när de finns tillgängliga. Om paketet har returnerats till oss på grund av att ingen signering för det, kommer vi inte att acceptera full återbetalning på det. Om kunden vill fortfarande åter ordning, då de är ansvariga för det transporterade gods som är beroende på vikten av varan.

Avbokning & Modification

Om du vill annullera din beställning, skicka e-post oss omedelbart. Ordern annullering och modifiera accepteras inom 5 timmar ENDAST. 10% avbokningsavgift gäller. Levereras order kan inte avbrytas.

Ersätta Eller Återbetala Policy

1.If du vill ersätta / bidrag, produkterna, kontakta oss inom 7 dagar efter mottagandet, och informera oss orsaken till returen. Om varorna kan bytas ut under omständigheterna i oanvända och i ursprungligt skick med alla originalförpackning och etiketter, kan vi ersätta produkterna. Om det finns allvarliga kvalitetsproblem behöver återbetalning, vänligen vänligen visa oss några bilder på den uttryckliga mottagandet och de produkter som kan återspegla de defekter.

2. Om de produkter som skadades av mänskliga handlingar eller externa faktorer, skulle vi inte acceptera retur, och vi inte återbetala.

3. Innan tillbaka varan, vänligen be oss om returadress. Om paketet var förlorad på grund av felaktig adress, skulle vi inte ersätta din beställning längre. Om din beställning återlämnades till oss på grund av felaktig adress eller inget tecken för det, kommer vi inte att erbjuda full återbetalning. Vad mer kommer vi ordnar sändningen efter vi har mottagit returen och du bör betala för den extra kostnaden. Vi rekommenderar starkt att du väljer spår post eller budfirma så att vi kan spåra paket på nätet. Vad mer kommer spårnings info vara bevis på vår tid återtransport.

4. Vi kommer inte att erbjuda full återbetalning om du vägrar att teckna paketet på syfte än vi nå en överenskommelse. När vi får avkastningen kommer vi att återbetala dig men inte portot. Om du inte får någon spårning information om ditt paket efter 25 dagar, kommer vi att återbetala dig för hela beloppet.

Om du har några frågor om denna policy, kontakta oss.

tillbaka
Copyright © 2017 www.mohammadkhan.se. Powered by Skor På Nätet